6 April 2011

Jangan terperangkap

KUCHING, 5 April: Petugas PAS diingatkan agar jangan membazirkan masa untuk menjawab dan terperangkap dengan isu remeh yang dirancang oleh lawan sempena pilihan raya negeri Sarawak.

“Dalam masa yang sama, jangan sekali-kali kita membiarkan kepayahan dalam melaksanakan tugas kita mengganggu tugas dan amanah kita dalam pilihan raya kali ini,” ujar Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dalam satu kenyataan yang dikeluarkan di sini, hari ini.

Sehubungan itu, katanya PAS mengajak seluruh petugas, ahli dan penyokong PAS dalam Pilihanraya Dewan Undangan Negeri Sarawak ke-10 untuk memfokuskan kepada gerak kerja mendekati pengundi dan seterusnya mengajak mereka untuk membuat perubahan bersama PAS dan Pakatan Rakyat.
Moga Allah mempermudahkan segala urusan...
Katanya, kepada seluruh petugas pilihan raya yang diamanahkan menjalankan tugas gerak kerja pilihan raya ini, janganlah berlengah lagi untuk turun membantu.

Ini, ujarnya kerana kerja buat dalam pilihan raya ini adalah satu jihad yang sangat besar ertinya kepada perjuangan PAS itu sendiri.

Beliau juga ingin memperingatkan kepada semua bahawa sepanjang tempoh berkempen dan pilihan raya ini sudah tentunya fokus PAS dan Pakatan Rakyat akan cuba dipesongkan menerusi provokasi, fitnah dan pembohongan yang diaturkan sebegitu rupa melalui media cetak dan televisyen sepanjang masa.

“Jangan sekali-kali kita terpedaya dengan permainan lawan kita, dan biarlah mereka pula yang mengikut rentak kita yang bersama dengan rakyat.

“Mesej yang ingin kita sampaikan kepada pengundi mestilah jelas dan mudah difahami oleh pengundi,” katanya lagi. - Harakahdaily

Sumber: Ustaz Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Salam persaudaraan, mencari kebenaran...